24 Ocak 2013 Perşembe

Merhaba....

        Uzun zamandır blog yazmayı çok istiyordum. Ama vaktimin olmaması sebebiyle hep içimde kalan birşeydi.Nihayet fırsat bulup sonunda bloğumu açtım. Blog başlığımda da yazdığı gibi hayata , yaşama dair izlenimlerimi paylaşmak istiyorum sizlerle. Herkesin kendisinden birşeyler bulabileceği güzel bir blog olsun istiyorum.Bunun için elimden geleni yapacağım. Moda , sağlık, spor, magazin, güncel haberler,  eğlence, kitaplar, kadınlar , erkekler  ve daha bir sürü konuyu ele alalım diyorum. Sizinle sürekli iletişimde olmak, Günün konuları hakkında sohbet edelim istiyorum.. İlk yazım olduğu için aslında heyecanlı da değilim desem yalan olur. Umarım güzel bir iş çıkarırım ve blogumun bir çok kişeye ulaşmasını sağlayabilirim.
       Güzel paylaşımlar yapabilmek ve sizlerinde hayatına dokunabilmek dileğimle , tekrar Merhaba...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kadın Olmak Ne Zor İş Arkadaş

                  Ülkemizde kadın olmak kadar zor bir şey yok sanırım. Kadın olmak sürekli iyi veya kötü gözlerin üzerinizde olması d...