20 Nisan 2013 Cumartesi

Haydi Sim Küresi Yapalım




                        Kar kürelerini çok severiz hepimiz eminim.  Kar küresinden yola çıkarak neden evdeki malzemelerden bir kar küresi yapmayayım ki dedim. Gerçi bizimkisi sim küresi oldu ama kızım Ece'nin çok hoşuna gitti. 

Gerekli  malzemelerimiz;

- kavanoz ( ben nutella kavanozundan yaptım)
- içine yerleştirmek istediğiniz bir biblo
- sim
- silikon tabancası




                                          Öncelikle kavanozun kapağına biblolarımızı yapıştırdım.


                                               
         Daha sonra kavanozun içine sim ve su koyup kapağını silikonlayıp kapatıyoruz..




                Eğer suyun içine gliserin eklerseniz de o simler yavaş yavaş süzülür. Haaa ben sim falan sevmem illa kar küresi olsun derseniz o karları nasıl yapacağım diye soracak olursanız eğer, beyaz eşyaların paketlenmesinde kullanılan beyaz köpükleri rendeyelerek yapabilirsiniz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kadın Olmak Ne Zor İş Arkadaş

                  Ülkemizde kadın olmak kadar zor bir şey yok sanırım. Kadın olmak sürekli iyi veya kötü gözlerin üzerinizde olması d...